25 kwi 2011

Tytułem wstępu

Dokładnie wczoraj minęły dwa tygodnie mojego pobytu na Malcie. Po chwilach błogiego lenistwa i relaksu, przyszedł czas na coś bardziej kreatywnego. Po małej "burzy mózgu" wpadłam na kilka fajnych pomysłów i oczywiście jednym z nich jest ten oto blog. Stworzyłam go z myślą o was, o wszystkich moich przyjaciołach i dobrych znajomych, których zostawiłam w Polsce. Chciałabym  razem z Wami na tym blogu  powoli odkrywać tą tajemniczą wyspę i opisywać wam jej uroki. No i mam ochotę też wtrącić kilka postów nie koniecznie związanych z Maltą, ale po prostu z życiem i wszelkimi jego odcieniami. Kilka myśli już plącze mi się po głowie.... sukcesywnie będę się nimi z Wami dzielić. Zresztą sami zobaczycie. Zapraszam do lektury i aktywnego uczestnictwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz